تحقیق مطالعه استراتژی برند کارفرما در مشاغل خصوصی از چشم انداز مدیریت منابع انسانی


تحقیق مطالعه استراتژی برند کارفرما در مشاغل خصوصی از چشم انداز مدیریت منابع انسانی/
 
در زیر به مختصری چکیده، تعداد صفحات، فرمت فایل و فهرست مطالب آنچه شما در این فایل دریافت می کنید اشاره شده است:
 
خلاصه و چکیده تحقیق:
برای به دست آوردن امتیاز در حالت رقابت برای مشاغل خصوصی و مهارت ها باید یک استراتژی قوی جهت جذب و حفظ فرد باهوش خلق کرد که همان استراتژی برند کارفرما است. این مقاله معنی برند کارفرما را تعریف می کند و سپس موقعیت واقعی مشاغل خصوصی را تشکیل می دهد و به بررسی روشهایی برای شرکتهای خصوصی می پردازد تا برند کارفرما را جهت ایجاد یک تصویر خوب از آن به وجود آورد. افراد با استعداد را جذب و حفظ کند و بتواند راهنمایی را برای توسعه درازمدت شرکت ها ارایه دهد.
 
تعداد صفحات: 22
 
فرمت فایل: word
 
فهرست مطالب:
چکیده     1
1-         تعاریف مفاهیم کلیدی           2
1-1-برند کارفرما   2
1-2- تاثیرات استراتژیک برند کارفرما 4
2 – اهمیت استراتژیک برای اجزای برند کارفرما در بخش خصوصی            5
2-1- آن نیاز به تغییر نقاط صنفی در رقابت تخصصی دارد.           5
2-2- نیاز توسعه بین المللی است.       6
2-4- برای افراد باهوش جستجوی رشد حرفه ای و فردی ضروری است.        7
3-         اجرای استراتژی برند کارفرما در مشاغل خصوصی         7
3-1- مراحل اجرایی استراتژی برند کارفرما       7
3-2- فاکتورهای کلیدی برای اجرای برند کارفرما 10
فرهنگ ملّی ایران  11
فرهنگ مدیریت در سازمانها  13
کاربرد SHRM در سازمانهای ایرانی    16
پوسته فرهنگی      17
نتیجه گیری          20

منابع:    


...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.