نقش های متمایز اعتبار نام تجاری و وجهه نام تجاری در انتخاب مشتری



       مقاله لاتین مدیریت به همراه ترجمه تخصصی     The differential roles of brand credibility and Brand Prestige in Consumer Brand Choice Tae Hyun Baek and Jooyoung Kim Jay Hyunjae Yu Year: 2010 Abstract This study explores how brand credibility and brand prestige affect brand purchase intention and empirically investigates how the combinatory mechanism of brand credibility and brand prestige materialize across multiple product categories. The proposed m ...

نقشه پراکندگی درصد جستجو واژه رستوران در استانهای کشور در بازه زمانی نیمه دوم سال 94 و نیمه اول سال 95



این نقشه بر اساس مطالعات و تحقیقات بازار آنلاین می باشد. این نقشه مقایسه است بین استانهای ایران در مورد جستجو واژه رستوران و کمک خواهد کرد که بدانیم در کدام استانها ,رستورانها باید بیشتر خدمات خود را در فضای آنلاین معرفی کنند تا بتوانند سهم بازار بیشتری بدست آورند. این نقشه پراکندگی درصد جستجو واژه رستوران را به تفکیک استانهای کشور را نشان می دهد بازه زمانی استخراج داده ها مربوط به نیمه دوم سال 94 و نیمه اول سال 95 می باشد منبع داده:وبسایت گوگل می باشد این نقشه توسط شرکت هوش مکانی گیتی تولی ...