دانلود طرح بازاریابی مارکتینگ پلن شرکت نوکیا + ترجمه فارسی
نوع فایل :word
تعداد صفحات:21
شامل:
نوکیا بزرگترین شرکت تلفن تولید تلفن همراه، که محبوبیت خود را در میان مشتریان خود به دلیل طراحی منحصر به فرد و دوام آن را ایجاد کرده است. این شرکت آغاز شده کسب و کار خود و تعداد جهان شرکت تلفن همراه، که نوآوری را ایجاد کرده است در گوشی های خود را پاسخگویی به نیازهای بازار شود. این شرکت تلفن همراه و محصولات ارتباطی را در بازار ایجاد کرده است و این نیز با CDMA، WCDMA و GSM اضافه شده است.
معرفی
تجزیه و تحلیل SWOT نوکیا
قدرت نوکیا
نقاط ضعف نوکیا
فرصت های نوکیا
تهدید نوکیا
اهداف بازاریابی
تقسیم بندی بازاریابی
بازاریابی هدف
محصولات تمایز و تعیین موقعیت
بازاریابی
محل
قیمت
ترفیع
استراتژی بازاریابی
بازگشت سرمایه گذاری
استراتژی بازاریابی نوکیا
بررسی اجمالی
استراتژی
نقاط قوت
استراتژی تقسیم بندی
اهداف بازاریابی
رفتار مصرف کننده نوکیا
بررسی اجمالی
نوکیا بازی کارفرمایان می دهد بهترین نتایج
بهترین سرمایه گذاری برای خرید
نتیجه
Introduction
Nokia SWOT Analysis
Nokia Strength
Nokia Weaknesses
Nokia Opportunities
Nokia Threats
Marketing Objectives
Marketing Segmentation
Target marketing
Product Differentiation & Positioning
Marketing Mix
Place
Price
Promotion
Marketing Strategy
Return on Investment
Marketing Strategy of Nokia
Overview
Strategy
Strengths
Segmentation Strategy
Marketing Objectives
Consumer Behavior of Nokia
Overview
Nokia Playing Employers Gives Best Results
Best Investments to Buy
Conclusion
...
پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی
گرایش مالی
همراه با پرسش نامه
135 صفحه
چکیده:
میزان موفقیت یک سازمان را با عملکرد آن می توان ارزیابی نمود. تحقیقات مختلفی در زمینه عملکرد سازمانی صورت گرفته که به طور مستقیم و غیر مستقیم بر عملکرد سازمان موثر بوده اند. در دنیای پر رقابت امروز عملکرد یک راهنمای ضروری برای هر سازمانی برای تحلیل سطح موفقیتش نسبت به سایر سازمانهای همرده خودش است. ارزیابی نقش تسهیلات اعطایی بانکداری اسلامی در صندوق مهر امام رضا (ع) استان گیلان و مقایسه آن با سایر بانکهای فعال استان گیلان یک وظیفه کاملا پیچیده است زیرا این ارزیابی می تواند راهنمای خوبی برای سازمان باشد ، تا سازمان در جهت موفقیت بیشتر گامهای موثرتری بردارد .
این تحقیق بر اساس طرح تحقیق، توصیفی و بر اساس هدف، از نوع علی – مقایسه ای است. اجرای تحیقی توصیفی می تواند برای شناخت بیشتر شرایط موجود یا یاری دادن به فرآیند تصمیم گیری باشد. در این تحقیق به تسهیلات اعطایی قرض الحسنه صندوق مهر امام رضا (ع) در بخش های مختلف اقتصادی و اجتماعی جوانان می پردازیم و میزان موفقیت این تسهیلات را ارزیابی می نماییم و متغییر های قابل سنجش در این تحقیق اعطای تسهیلات در بخش کشاورزی (روستایی)، صنعت، مسکن، خدمات، ازدواج، سپرده گذاری (ضروری) و اشتغال جوانان می باشند. نمونه آماری در این تحقیق 220 نفر از مشتریان بهره برده از تسهیلات صندوق و متقاضیان جدید دریافت تسهیلات اعطایی که از سایر بانکها نیز تسهیلات دریافت کردهاند، می باشند. روش تحقیق به کار رفته توصیفی – تحلیلی است و ابزار پژوهش نیز پرسشنامه ای است که بر اساس طیف پنج گزینه ای لیکرت اندازه گیری می شود. برای تجزیه و تحلیل این یافته ها از آزمون تی استفاده گردید. این آزمون نشان می دهد که اعطای تسهیلات در بخشهای خدمات، ازدواج، سپرده گذاری و اشتغال جوانان با موفقیت روبرو شده اند .
کلمات کلیدی: تسهیلات اعطایی – صندوق مهر امام رضا – موفقیت – بانکداری اسلامی
...